torsdag den 26. januar 2012

Magiske Ting


Jeg har  netop bestilt to bøger på Saxo.com. Det drejer sig om to bøger af Keri Smith, henholdsvis Wreck This Journal og This Is Not A Book. Det er simpelthen notesbøger. Forskellen er, at der er en guide i til hvordan man skal udfylde dem. Så vidt jeg har forstået, så går Wreck This Journal egentlig ud på at "ødelægge" den. Hvor i mod: This Is Not A Book skulle være noget med små opgav.er Det kan jeg jo altid skrive om når de ankommer, her om 5-9 dage!

Jeg glæder mig ubeskriveligt meget til at få fingrene i dem!


2 kommentarer:

  1. Hendes bøger er fantastiske! Man kan virkelig bare være sig selv med de bøger, og så er det nogle sjove ting man skal! Jeg overvejer også selv at skaffe nogle af hendes bøger :)

    http://bloggiesnock.blogspot.com/

    p.s er blevet fast læser!

    SvarSlet
  2. Jeg havde faktisk aldrig hørt om dem før, men glæder mig ufatteligt til at se hvad de kan byde på! :D Hvis så bare saxo ville sende mig den mail om at de er sendt snart! :D

    Men mange tak, jeg bliver da også lige på din så ;)

    SvarSlet